fericirea...

Ce inseamna fericirea pentru tine?
O masina noua, o pereche de pantofi noi, ultima poseta la moda,...lucruri materale care sar in ochii tuturor sau linistea familiei, sansa de a-i avea pe cei dragi acasa, de a te bucura de zambetul lor fara sa trebuiasca sa platesti nici macar 10 bani?
Craciunul a trecut recent si mi-as dori sa pot face o vraja sa mai fie pentru inca 3 zile Craciunul.De ce?Pentru ca atunci simt cu adevarat caldura familie si linistea de acasa.Mai este putin si incepe scoala.Din nou nu voi mai avea timp sa stau sa ma pot bucura de beculetele colorate din brad, de colindele cantate de \Hrusca, de fulgii de nea, de aerul proaspat de afara.Din pacate nici acum in aceasta vacanta nu am reusit sa stau pentru cateva minute afara sa pot sa ma bucur de peisajul mirific oferit de natura, sa respir aerul proaspat de iarna.
Imi doresc si eu o casa cu privire la mare, cu pereti din sticla si tot felul de dichisuri, imi doresc sa am posibilitatea sa merg in vacanta unde imi pofteste inima, sa pot sa imi cumpar ce imi doresc ochii..pentru asta invat acuma...Dar mai presus de toate, imi doresc sa pot sa imi opresc atentia asupra lucrurilor simple care ne fac cu adevarat oameni. Sunt multumitoare pentru ca sunt atat de binecuvantata de Dumnezeu, am sanse peste sanse, intelepciune, putere sa traiesc in aceasta lume plina de rautate, taria sa rezist cand valurile vietii trantesc cu mine. Toate astea datorita faptului ca Dumnezeu este langa mine si ma poarta pe Bratele Sale si stiu ca mereu ma va proteja si imi va da putere atata vreme cat eu sunt un copil al Lui.
Trist e faptul ca stim sa apreciem anumite lucruri doar atunci cand nu mai sunt in posesi anoastra. Stii sa apreciez timpu liber cand iti permiti sa te uit la un film doar atunci cand esti plin de treaba si nu reusesti sa iti faci o fereastra pentru a viziona un film. Stii sa apreiezi o simpla plimbare prin oras atunci cand nu ai timp sa mergi nici pana la magazin....si altele
Cred ca trebuie sa incercam sa ne mai oprim din goana pentru a ne crea conditii materiale si pentru a ne pregati viitorul si sa ne bucuram de clipele deosebite pe care ni le ofera fiecare moment.
Asadar, trebuie sa cautam fericirea in lucrurilemarunte pentru a  ne stiu bucura si de cele mari.Fericirea se naste, traieste si moare prin lucruri marunte!!!
"Nu va ingrijorati, dar, de ziua de maine; caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi."Matei 6:33

Comentarii

  1. Acuma am citit ce ai scris... asta ai scris`o chiar in ziua cand amandoua am primit cea mai trista veste. Dar cum ai scris si in celelalte postari, toate se intampla cu un singur scop. Dumnezeu stie mai bine de ce a hotarat sa`l ia langa El... poate ca sa nu mai sufere aici...El are un scop cu noi cu toti in lumea asta. Cum zice si tati, noi trebuie, asa cat putem , sa ne intarim si sa mergem mai departe. Sa luptam pentru visurile si dorintele noastre...cum zici tu> sa fie mandru de noi.
    Vreau sa fii puternica, sa nu te lasi. Atat eu, cat si mami avem nevoie de tine, si una de alta... sa fim, cum mai zic unuii, Surorile Kessler.
    Te iubesc!!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare