Cand est doborat de tristetea care iti apasa sufletul si de amintirile care iti inunda mintea si nu te lasa sa trezesti prezentul , trebuie sa fii tare si sa privesti sper viitor, sa il faci sa infloreasca prin orice sacrificiu si actiune, chiar daca renunti la placerile de zi cu zi. De ce?..pentru ca sa te pot face mandra de mine taticutu meu scump si drag. Iti promit ca voi lupta mereu sa ajung acolo unde mi-am propus si vo continua drumul pe care tu m-ai ajutat sa il incep. Imi pare rau ca nu esti langa mine sa ma impingi de la aspate si sa ma intaresti cu sfaturile tale, sa imi dai din experienta ta...Erai atat de bland, atat de devotat fata de oi, atat de doritor sa fim cele mai deosebite fetite din lume...si ai reusit.....o sa fii mandru de noi de acolo de unde esti si mereu va straluci soarele, in semn de zambat al tau atunci cand vei fi multumit de noi...
As vrea sa te consult, sa iti zic deciziile mele, iar tu sa ma intaresti sau sa ma critici. As vrea sa ma certi atunci cand  gresesc, as vrea sa ma strangi in brate si sa ma feliciti atunci cand reusesc...As vrea sa te razi de prostiile pe care le fac si sa te miri de  ideile trasnite...as vrea sa fii aici sa te aud cum razi, as vrea sa fii aici sa faci glume pe seama mea si a lui geo....As vrea sa te strang in brate, sa simt ca esti aici taticutule....
Nu mai pot face nimic sa te aduc inapoi, dar stiu ca pot face sa fii mereu prezent in inima mea si in viata mea..Inca nu stiu de ce Dumnezeu a luat decizia asta, si nu vreau sa Il intreb de ce....vreau doar sa ma sustii in eea ce fac, sa fii mandru de mine si sa nu te dezamagesc...atunci cand nu imi dau toata silinta sa fac un lucru, te rog iarta-ma si fii langa mine...Te iubesc enorm de mult!!!!

Comentarii

Postări populare