Ce fac pentru?

Azi, 01 septembrie 2018. Început de an bisericesc, început de drumuri noi, drumuri presărate cu gânduri constructive, emoții ascultate și fapte împlinite; cel puțin asa îmi doresc. Să mă ascult, să mă privesc, să-mi fac radiografia proprie și să ascult tot ceea ce e de ascultat... La mine :)
Ce fac pentru...
-pentru a fi și a oferi bucurie?
-pentru a fi sincera cu mine și cu cei din jur?
-pentru a oferi respect și încredere?
-pentru a fi atenta la emoțiile mele și a le asculta?
-pentru a mă iubi așa cum sunt și a îmbunătăți nemulțumirile?
-pentru a știi să refuz ceea ce este contrar felului meu de a fi și nu-mi aduce bine?
-pentru a conștientiza importanța clipei de acum și a alege să înfloresc în fiecare clipa?
-pentru a fi mai activă și mai calculata în alegerile pe care le fac?
-pentru a-mi găsi echilibrul și a înțelege ceea ce e bine pentru mine?
-... Și mai ales, ce fac pentru a mă regăsi a-mi îmbogăți inima cu rugăciune, post, credință  nădejde și dragoste?

Acestea sunt întrebările mele....
... Ale tale care sunt?

Un septembrie plin de lumină și un început de drum plin de curaj, încredere și dorința de a înflori doresc tuturor și mai ales stăruință în a face cele bune inimii, minții și trupului!!!


Comentarii

Postări populare