Cele 10 porunci ale Atitudinii



Am facut ordine prin camera si am dat de o hartie pe care imi notasem niste principii acum cativa ani. Cand le-am scris eram pesimist si ingrijorat de orice fleac. Mi-am spus ca o sa le citesc in fiecare zi ca sa nu le uit. Am facut asta o perioada apoi hartia a ajuns pe sub un teanc de carti si acolo a ramas.

Nu le-am mai citit zilnic..dar mare parte din ele mi-au ramas intiparite si le-am aplicat. AM devenit optimist incurabil si cu dese accese de ataraxie. Acum vi le spun si voua:
Sa fiu asa de tare ca nimic sa nu-mi tulbure pacea mintii
Sa-i fac pe toti prietenii mei sa simta ca exista ceva pretios in ei
Sa vorbesc despre sanatate, succes, fericire fiecarei persoane pe care o intalnesc.
Sa privesc partea senina a oricarui lucru si sa fac astfel incat optimismul meu sa devina realitate
Sa ma gandesc numai la ce-i mai bun, sa lucrez cel mai bine, sa ma astept la ce-i mai bun.
Sa fiu la fel de entuzisamat de succesul altora ca si cum as fi de al meu.
Sa uit de greselile trecutului, si sa merg inainte spre cele mai mari realizari ale viitorului
Sa am o infatisare vesela si sa ofer un zambet fiecarei persoane pe care o intalnesc
Sa acord atat de mult timp dezvoltarii mele incat sa nu am timp sa ii critic pe altii
Sa fiu prea larg pentru ingrijorare, prea nobil pentru manie, prea tare pentru frica, prea fericit pentru a ma lasa purtat de necaz.

Comentarii

Postări populare