De 8 Martie :)

         Azi este 8 martie, o zi cu soare, frumoasa, in care as fi putut face multe, dar n-am facut.
Am inceput ziua cu o dimineata tarzie, spre deosebire de obiceiul meu de a ma trezi dimineata. Ieri seara a fost ziua vecinului si ne-am bucurat de o mica petrecere. Am inceput ziua cu ceaiul meu obisnuit, dupa care am continuat-o cu o leneveala usoara. Leneveala s-a dezvoltat si mi-a mancat intreaga zi. Pusa in fata serii, mi-am dat seama ca ziua mi-a trecut stresandu-ma pentru ce am de facut si nefacand nimic. Dar am invatat…si nu pentru scoala..ar fi trebuit si asta, ce-I drept, dar nu pentru scoala am invatat. Am realizat ca fb-ul imi mananca timp. Mult timp. Si oh, Doamne, ce pretios e timpul meu. Asa ca am ales sa imi dezinstalez aplicatia Facebook de pe telefon si mi-am propus ca verificatul fb-ul si a ceea ce se intampla in vietile prietenilor mei virtuali sa nu imi fie prioritate.
In timpul in care dau scrool pe fb si clik-uri de pe o pagina pe alta, pot sa citesc ceva bun, pot sa studiez punerea in aplicare a unei posibile afaceri, pot sa alerg, pot sa stau sa simt aerul si vantul, pot sa fac multe altele decat sa imi obosesc degetul mare dand scrool pe smartphone sau cel aratator invartind rotita soricelului. Pot sa imi traiesc viata. Facebookul are si el partile lui bune, dar eu, cel putin am constatat ca in ceea ce ma priveste, pentur mine, are multe parti rele. J
Si m-am imbucurat. Mi-am dat seama cat timp am si cate pot sa fac de-a lungul zile.
          Mai am de stabilit alte prioritati. Viata e o lupta continua si o cunoastere continua. Are dreptate cine zice ca poti sta o o viata intreaga langa cineva si tot nu vei ajunge sa il cunosti. O viata intreaga stai tu cu tine si tot nu te cunosti. Esti  intr-o schimbare continua. Asa ca, fa cumva sa alegi schimbarile care te transforma intr-un om mai bun si intr-un caracter mai frumos.
          Cauta sa faci ce iti place, si adopta compromisurile care te duc spre ceea ce iti place sa faci. Alege bucuria clipei de ACUM si traieste intr-o lume reala. E grea; are multe goluri, multe lovituri, dar e frumoasa. Acorda-I dreptul de a te surprinde si invata sa inveti si sa asculti ce e in jurul tau.
N-am primit flori, imbratisari, prea multe urari sau prea multa atentie azi, dar am primit lectii noi. Valoroase. Si ziua mea e in fiecare zi. Azi e doar o intamplare sa fie sarbatorita impreuna cu toate femeile din lume. Maine, doar cateva dintre noi sarbatorim; cele care stiu cat de special sunt. Fii sit u una dintre acelea.
          La multi ani tie, femeie din fiecare zi! La multi ani mama, la multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor din viata mea si care cititi aceste randuri!

          Si mai ales, La multe clipe fericite fiecaruia din voi!

Comentarii

Postări populare