A mea mămică

Se spune că acasă e acolo unde-s cei dragi ţie. Pot să zic că sunt acasă. Am venit la ea; pentru puţin, dar ne reîncărcăm bateriile reciproc....o iubesc, e raza mea de soare, mângâierea mea şi bucată din ce am mai scump în viaţă. Nu m-a lăsat nicicând. Eu nu o voi lăsa niciodată. De-aş putea să-i întorc măcar cât mi-a oferit ea, ar fi cea mai bogată femeie din Univers. Îmi oferă fiecare clipă, fiecare bob de transpiraţie. Firele-i albe acoperite de vopseaua roşie i-au apărut datorită mie şi surorii mele. Ne iubeşte nespus de mult. Îşi înnegreşte zilele să le însenineze pe ale noastre. Nu ştie că tot ce vreau e să o văd fericită şi sănătoasă....da, de ea vorbesc; de mama mea, femeia căruia îi datorez o mare parte din ce sunt azi. Nu de la ea am învăţat să fac biscuiţi cu lămâie sau biscuiţi cu cafea...nu, de pe net am învăţat. De la ea am învăţat cum să întreţin singură o casă; de la a spăla vase, până la a crăpa lemne. Nu m-a pus să stau în spatele ei, să îi imit mişcările; nu, mi-a pus în braţe sarcina la momentul potrivit şi-am ştiut. Învăţasem deja de la ea văzând-o în casă cum ea le face pe toate-n. Ea-mi făcea mâncare, ea plătea facturile, ea făcea focul în casă. Nu povestea cu mine teorii filosofice şi nu discuta biografii ale oamenilor de succes; nu, povestea cu mine iubirea, grija şi mângâierea. Azi ştiu să fiu femeie pentru că am învăţat şi încă învăţ de la cea mai deosebită măicuţă. E frumoasă; cea mai, e răbdătoare, înţeleaptă, calculată, muncitoare. Nu-i e ruşine de ce e şi nu mi-e ruşine de ce e. O iubesc. Îi iubesc fiecare privire, atingere, grijă şi mângâiere. Aş vrea să fie cu mine mereu, dar nu se poate; dar de acolo de unde e îmi poartă mereu de grijă...mămica mea, eşti cea mai specială şi te iubesc cu o dragoste curată. Sunt şi voi fi mereu lângă tine mereu. Pâinea mea va fi şi pâinea ta şi liniştea mea va fi şi liniştea ta.
Nu am scris să impresionez lumea cu sentimentele mele. Nu asta e important. Aceste cuvinte sunt la fel de apreciate, poate chiar mai bine şi dacă i le zic doar ei, fără ca voi să ştiţi. Ce vreau să ştii, sau să îţi aminteşti e că sigur ai şi tu o mamă care-ţi poartă aceeaşi dragoste curată ce o primesc eu. Aminteşte-ţi şi răsplăteşte-o mai mult decât merită.

Comentarii

Postări populare