Binecuvantari alese

Binecuvantari alese…uiti de ele sau le ignori?
Cati dintre noi mai vedem la tot pasul adevaratele binecuvantari?
Cati ne mai stim bucura de un camp ingalbenit de densitatea papadiilor ce-l imbraca?
Cati mai stim sa ne odihnim o clipa pe o banca, rupandu-ne din alergarea zilnica?
Cati mai stim sa ascultam corul pasarelelor in locul “pieselor” difuzate la radio?
Putini….trist este ca uitam de ele, de binecuvantarile ce le avem la indemana, si ne dorim “trepte mai inalte inainte de a ne bucura de ceea ce avem sub picioare”.
Asa ca…FA-TI TIMP...iubeste- TE, mangaie-TE, imbucura-Te, rasfata-TE,  FII TU ceea ce esti si nu lasa lumea cu tot ce cuprinde sa te transforme intr-un pion condus.

“Alege sa fi un rege care conduce si nu un pion care se lasa condus.”

Am inteles ca viata e frumoasa in fiecare dimineata si ca fiecare zi isi are rolul ei. Nu-ti strica o zi din viata doar pentru a te plange..nici macar o clipa. Nu te intrista pentru ceva ce nu ai..nu ai pentru ca nu ai nevoie.
Am invatat ca adevarata bucurie consta in a fi fericit in fiecare clipa, a savura si a profita de fiecare moment.
Am invatat ca viata merita traita prin lucrurile simple, care te vor defini si peste 30 de ani.
Am invatat involuntar, uitand.
Am invatat sa ma iubesc pe mine inainte de a-mi dori sa fiu iubita de cineva anume.
Am invatat sa fiu fericita cu mine, inainte de a fi fericita cu cineva anume.
Am invatat ca starea mea de bine depinde de mine si de aceea am ales sa fiu fericita.
:)
Pana nu inveti sa te bucuri de lucrurile marunte, ce aduc fericire cu adevarat, nu vei stii sa de bucuri de mai mult.
Lucrurile simple sunt mai complexe decat cele complexe. Simplitatea ascunde multe, iar complexitatea dezvaluie multe fara prea mult efort.

Comentarii

Postări populare