Incertitudine sau deznadejde ? :)

Daca se potriveste titlul cu ceea ce scriu ? Nu sunt sigura :)...Din pacate scriu rar, de obicei atunci cand tristetea se napusteste asupra mea; astfel, mesajul e unul trist sau adresat cuiva anume.
Cui ii este adresat ? Nu stie respectivul/respectiva...stiu doar eu...dar dupa o scurta perioada e posibil sa uit si eu destinatarul..Am observat ca scriind, durerea dispare; discutand nemultumirile, treci mai usor peste ele si reusesti sa fi fericit mai repede..
Uneori ne dorim imbratisarea cuiva drag, din partea caruia ne simtit iubiti, apreciati si doriti...azi am ajuns la o concluzie ce traieste intr-una din relatiile mele : "Daca eu nu-ti ascult durerea, o numesti indiferenta...iar daca eu iti impartasesc durerea mea, o consideri filosofie"
Uneori cred ca vedem doar ce ne place si ce ne convine; cred ca noi aducem tristetea in sufletele noastre, in loc sa o dam la o parte asa cum suntem capabili sa o facem; cred ca putem fi stapanii sentimentelor noastre, a increderii ce o acordam aproapelui nostru, care evident, o data tradata, greu poate fi recuperata.
Alteori, cred ca ne jucam prea mult cu focul in relatiile ce le avem, iar la un moment dat exceptia devine obisnuinta, iar obisnuinta aceasta distruge intreaga viziune asupra relatiei.
Imi cer scuze pentru frazele ce nu au un mesaj clar...si inchei cu o idee ce cred ca are un mesaj ...nu stiu cum sa il numesc :) : "Cand hainele ti-s negre, alege sa porti sosete roz!!" Asa ca atunci cand crezi ca tristetea te inconjoara, cauta bucuriile mici, intalnite la tot pasul care sigur iti vor imbucura ziua!!
Legatura cu titlul? Crede in tine si niciodata sa nu ai asteptari de la nimeni....mereu vei ramane dezamagit! :) De ce ? Pentru ca in cea mai mare parte a timpului ne mintim pe noi! :)

Comentarii

Postări populare