Fericirea...

Azi, ca si in alte zile, mi-am simtit sufletul invaluit de fericire, dragoste si implinire...desi nu am pe nimeni in mod expres care sa imi zica ce mult ma iubeste, am colegele de camera care imi coloreaza viata si zilele negre :)...desi mama nu e langa mine, stiu ca ma iubeste si se sacrifica pentru mine...oh cata iubire imi arata....desi sora mea e la casa ei, stiu ca sunt un inger pentru ea si ca ma va avea mereu la suflet...desi am proiecte multe si nu le vad capatul, stiu ca le voi rezolva si voi avea un rezultat bun la sfarsit....desi nu am cele mai deosebite tinute si cele mai pompoase accesorii, am toate membrele si sunt sanatoasa...pot sa ma plimb, pot sa admir natura, pot sa aud fosnetul frunzelor, pot sa impartasesc cu voi scriind la tastatura laptopului.....
Cred ca dorindu-ne prea multe de la viata, uitam sa fim fericiti; uitam sa apreciem ceea ce avem "in mainile noastre"
...eu sunt multumita...multumita pe deplin cu tot ceea ce am si ce nu am...prin lipsuri am invatat sa apreciez si sa muncesc, prin dureri am invatat sa rezist si sa fiu puternica, prin fericire am invatat cat de minunata e fiecare zi, prin experiente am invatat ca eu trebuie sa fiu propria mea bucurie si sa nu am asteptari de la nimeni altcineva in afara de mine :)

Comentarii

Postări populare