De ce mi-e dor??

Cu siguranta de mainile tale care ma strangeau cu putere in brate, de sarutarea ta cea dulce de tatic de care nu ma voi mai putea bucura niciodata, doar amintirea mi-a mai ramas, de glumele tale nemarginite care ne pastra zambetul pe buze mereu...de incurajarile tale, de sfaturile tale, de un simplu te iubesc taticule din partea ta...
E imensa durerea pe care o simt incat nici nu poate fi exprimata prin cuvinte. dorul care zace in mine e nespus de mare si nu va mai putea fi alinat niciodata. De acolo de unde esti incurajeaza-ma taticule si sprijina-ma...da-mi putere sa merg mai departe si fii de partea mea in deciziile pe care le iau.
Erai cel mai deosebit tatic si mi-e dor sa te tin de brat si sa ne plimbam prin tot orasul mandrii ca ne avem unii pe altii...mi-e dor sa mergem la prajitura...mi-e dor de o primavara alaturi de tine, dar cel mai dor mi-e sa existi si sa fii prezent in viata mea...Alina-mi durerea de acolo de unde esti si trimite-mi imbratisari calde si sarutari pline de dragoste tutulucule...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare